سری اول عکس های اردو طرح هجرت خواهران

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : بسیج
تاریخ : دو شنبه 9 شهريور 1394
اردوی جهادی خواهران

آغاز اردوی جهادی خواهران : این اردو که به مدت ده روزدر مدراس شیخ امین الدین واندیشه در شهر کازرون برگزار میشود

که روزانه به مدت ده روز از تاریخ 94/6/4 تا 94/6/14 صبح ساعت 8 صبح تا 12 ظهر برگزار میشود .

در این اردو دانش آموزان دیوار های مدرسه را زیر نظر برادر بسیجی جناب آقای کاظمی رنگ آمیزی میکنند و ضمن آموزش های این بزرگوار در رابطه با رنگ آمیزی و تهیه ی رنگ های مختلف با ترکیب چند رنگ و تشکیل یک رنگ مورد نظر کلاس هایی تشکیل میشود و سپس دانش آموزان به ادامه ی کار های خود میپردازند .

در این اردو با تشکیل حلقه ی صالحین و بحث فضای مجازی و کلاس احکام به سوالات دانش آموزان در این روابط پاسخ داده میشود. و ضمن معرفی سایت های بسیج دانش آموزی و معرفی وبلاگ حوزه و سپاه .

و در آخر پذیرایی از دانش آموزان


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : بسیج
تاریخ : شنبه 5 شهريور 1394
زنگ اردوی جهادی خواهران خورده شد

در روز سه شنبه به مورخ 94/6/3 ساعت 10 زنگ اردوی جهادی خواهران دانش آموز از پایه پیشگام حوزه شهید فهمیده کارزون با کمک بسیج جهادی سپاه کازرون خورده شد .

در این جلسه جنابان آقای شرفی فرمانده سپاه کازرون ،آقای مهدی زارعی فرمانده حوزه شهید فهمیده کازرون وآقای پیمان موذنی جانشین فرمانده حوزه شهید فهمیده کازرون به همراه تعداد از همراهان از بخش بسیج فرهنگیان بخش خواهران حوزه شهید فهمیده  حضور داشتند.

این جلسه که در ابتدا با سخنرانی جناب آقای شرفی در رابطه با نقش زنان در جامعه اسلامی و اینکه زنان به عنوان بنیان و اساس خانواده ادامه داد و در پایان سخنرانی ایشان با تقدیر از فرمانده واحد برتر سال تحصیلی 94-93 دانش آموز محدثه جامعی نژاد فرمانده واحدمقاومت شهید مرضیه شیروانی کازرون پایان یافت .

سپس اقای زارعی فرمانده حوزه دانش آموزی شهید فهمیده کازرون در رابطه با نحوه ی عمل کردی در این اردو ادامه داد و ضمن تبریک روز دختر و میلاد امام رضا (ع) و طراحی سوالاتی از زندگی نامه امام رضاو پخش کلیپ و اهدای جوایز به دانش آموزان وباختم یک صلوات جلسه پایان یافت .


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : بسیج
تاریخ : شنبه 4 شهريور 1394
خدمات رسانی گروه جهادی شهید عبدالحسین خدیو در ملا اره بخش جره وبالاده

اردوی جهادی 7 روزه بسیج دانش آموزی شهید فهمیده کازرون در روستای ملا اره بخش جره و بالاده با حضور جمعی از دانش آموزان برگزار شد.
خدمت رسانی گروه جهادی شهید عبدالحسین خدیو در روستای ملا اره بخش جره و بالاده+ عکس

مسئول تعلیم و تربیت حوزه شهید فهمیده کازرون با اشاره به تاثیرات مثبت برگزاری اردوهای جهادی در نگاه دانش آموزان به وقایع اطرافشان گفت: اردوی جهادی روحیه ساده زیستی و عمل جهادی را در انسان زنده و تقویت می کند و از طرفی مردم نقاط محروم از اینکه عده ای بدون هیچ چشم داشتی مشغول خدمت رسانی به آن ها هستند خشنود خواهند شد.

خدمت رسانی گروه جهادی شهید عبدالحسین خدیو در روستای ملا اره بخش جره و بالاده+ عکس

 

پیمان موذنی عملکرد گروه جهادی شهید عبدالحسین خدیو در اولین سال فعالیتش را مناسب ارزیابی کرد و عنوان داشت: با توجه به اینکه امسال اولین تجربه ورود به عرصه فعالیت های جهادی را داشتیم انتطارات را تا حدود مناسبی برآورده کردیم و اهالی روستا با استقبال و همکاری جانانه رضایت خود از گروه جهادی را ابراز کردند.

خدمت رسانی گروه جهادی شهید عبدالحسین خدیو در روستای ملا اره بخش جره و بالاده+ عکس

 

وی در ادامه افزود: در این اردوی 7 روزه 22 نفر از دانش آموزان شرکت داشتند و آموزش روخوانی و روانخوانی قرآن، آموزش احکام و برگزاری نشست های بصیرتی، فرهنگی پیرامون مسائلی همچون ماهواره، ازدواج و فرزندآوری، دیدار با خانواده شهدا، زیارت قبور مطهر شهدا و امامزاده محمد، ترمیم، رنگ آمیزی و خط کشی حیاط و کلاس های درس مدرسه راهنمایی شهید سیف اله نصیری از جمله برنامه های گروه جهادی دانش آموزی بود.

خدمت رسانی گروه جهادی شهید عبدالحسین خدیو در روستای ملا اره بخش جره و بالاده+ عکس

 

گفتنی است دهیاری روستای ملا اره و آموزش و پرورش بخش جره و بالاده در برگزاری اردوهای جهادی بسیج دانش آموزی همکاری داشتند و در پایان نیز به عده ای از اهالی روستا و شرکت کنندگان در کلاس ها و نشست ها جوایزی به رسم یادبود اهدا گردید.

خدمت رسانی گروه جهادی شهید عبدالحسین خدیو در روستای ملا اره بخش جره و بالاده+ عکسخدمت رسانی گروه جهادی شهید عبدالحسین خدیو در روستای ملا اره بخش جره و بالاده+ عکسخدمت رسانی گروه جهادی شهید عبدالحسین خدیو در روستای ملا اره بخش جره و بالاده+ عکسخدمت رسانی گروه جهادی شهید عبدالحسین خدیو در روستای ملا اره بخش جره و بالاده+ عکسخدمت رسانی گروه جهادی شهید عبدالحسین خدیو در روستای ملا اره بخش جره و بالاده+ عکسخدمت رسانی گروه جهادی شهید عبدالحسین خدیو در روستای ملا اره بخش جره و بالاده+ عکسخدمت رسانی گروه جهادی شهید عبدالحسین خدیو در روستای ملا اره بخش جره و بالاده+ عکسخدمت رسانی گروه جهادی شهید عبدالحسین خدیو در روستای ملا اره بخش جره و بالاده+ عکسخدمت رسانی گروه جهادی شهید عبدالحسین خدیو در روستای ملا اره بخش جره و بالاده+ عکسخدمت رسانی گروه جهادی شهید عبدالحسین خدیو در روستای ملا اره بخش جره و بالاده+ عکسخدمت رسانی گروه جهادی شهید عبدالحسین خدیو در روستای ملا اره بخش جره و بالاده+ عکسخدمت رسانی گروه جهادی شهید عبدالحسین خدیو در روستای ملا اره بخش جره و بالاده+ عکسخدمت رسانی گروه جهادی شهید عبدالحسین خدیو در روستای ملا اره بخش جره و بالاده+ عکسخدمت رسانی گروه جهادی شهید عبدالحسین خدیو در روستای ملا اره بخش جره و بالاده+ عکسخدمت رسانی گروه جهادی شهید عبدالحسین خدیو در روستای ملا اره بخش جره و بالاده+ عکسخدمت رسانی گروه جهادی شهید عبدالحسین خدیو در روستای ملا اره بخش جره و بالاده+ عکسخدمت رسانی گروه جهادی شهید عبدالحسین خدیو در روستای ملا اره بخش جره و بالاده+ عکسخدمت رسانی گروه جهادی شهید عبدالحسین خدیو در روستای ملا اره بخش جره و بالاده+ عکسخدمت رسانی گروه جهادی شهید عبدالحسین خدیو در روستای ملا اره بخش جره و بالاده+ عکسخدمت رسانی گروه جهادی شهید عبدالحسین خدیو در روستای ملا اره بخش جره و بالاده+ عکسخدمت رسانی گروه جهادی شهید عبدالحسین خدیو در روستای ملا اره بخش جره و بالاده+ عکسخدمت رسانی گروه جهادی شهید عبدالحسین خدیو در روستای ملا اره بخش جره و بالاده+ عکسخدمت رسانی گروه جهادی شهید عبدالحسین خدیو در روستای ملا اره بخش جره و بالاده+ عکسخدمت رسانی گروه جهادی شهید عبدالحسین خدیو در روستای ملا اره بخش جره و بالاده+ عکسخدمت رسانی گروه جهادی شهید عبدالحسین خدیو در روستای ملا اره بخش جره و بالاده+ عکسخدمت رسانی گروه جهادی شهید عبدالحسین خدیو در روستای ملا اره بخش جره و بالاده+ عکسخدمت رسانی گروه جهادی شهید عبدالحسین خدیو در روستای ملا اره بخش جره و بالاده+ عکس

 

 

 

 

 

 


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : بسیج
تاریخ : شنبه 26 مرداد 1394
اعزام 14 نفر از فرماندهان واحد های پیشگام بسیج دانش آموزی کازرون به دوره شهید جهاد مغنیه

فرماندهان خواهر واحدهای مقاومت پیشگام حوزه بسیج دانش آموزی شهید فهمیده کازرون به دوره شهید جهاد مغنیه اعزام شدند.
اعزام 14 نفر از فرماندهان واحدهای پیشگام بسیج دانش آموزی کازرون به دوره شهید جهاد مغنیه+ عکس
این دوره در پادگان امام علی(ع) شیراز توسط سازمان بسیج دانش آموزی استان فارس برگزار خواهد شد و آموزش هایی از قبیل مسائل تشکیلاتی و مدیریت موفق، بصیرتی، سیاسی و فرهنگی از جمله برنامه های این دوره 5 روزه است که توسط اساتید برجسته استان ارائه خواهد شد.
اعزام 14 نفر از فرماندهان واحدهای پیشگام بسیج دانش آموزی کازرون به دوره شهید جهاد مغنیه+ عکس

 

گفتنی است قبل از اعزام طی مراسمی از بین 3 نفر از خواهران که نامزد تصدی دبیری شورای همفکری بودند یک نفر برگزیده شد و وی در سال تحصیلی 95-94 به عنوان نماینده این شورا امورات مربوطه را پیگیری خواهد کرد.

لازم به ذکر است 14 نفر از فرماندهان واحدهای پیشگام کازرون در این دوره شرکت می کنند.

اعزام 14 نفر از فرماندهان واحدهای پیشگام بسیج دانش آموزی کازرون به دوره شهید جهاد مغنیه+ عکساعزام 14 نفر از فرماندهان واحدهای پیشگام بسیج دانش آموزی کازرون به دوره شهید جهاد مغنیه+ عکس


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : بسیج
تاریخ : شنبه 23 مرداد 1394
شهدایی که اشتباهی شهید شدند

نکته : این مطلب به هیچ‌وجه قصد تبلیغ ظاهر غربی مخصوصاً کراوات را ندارد بلکه تلنگریست به آنانی که بجای باطن افراد از روی ظاهر افراد قضاوت می کنند.

 

وقتی که ده نمکی اولین قسمت اخراجی ها رو ساخت خیلی ها دادشون در اومد که آقا مگه همچین رزمنده هایی تو جبهه و جنگ داشتیم؟ چرا دارین ایجوری برا مردم وانمود می کنین؟ اینا اشتباهه. درصورتی که واقعاً شهدای ما از کره مریخ نیومده بودند و از بین همین مردم رفتند و شهید شدند.

 

خیلی از شهدا اصلاً ظاهرشون به شهدا نمی خورد اما باطنشون به پاکی انسان های آزاده ای بود که پشت چهره ای متفاوت یا حتی پوششی غربی جا خوش کرده بود و خیلی ها شاید با حضور اون ها در جبهه ها مخالفت می کردند اما اومدند و رفتند و آسمانی شدند تا به همه ما بگن رنگ خدایی داشتن به چهره و پوشش نیست.

 

شاید الآن بعضی ها بگن دهه اگه اینجوری باشه یه خانمی با ظاهر و پوشش بد بیاد بیرون بعد بگه مهم باطنه، خیر منظور من این نیست چراکه هر آدم عاقل و بالغی می دونه فردی که ظاهر و پوشش تحریک کننده داره نمیتونه باطن کاملاً پاکی داشته باشه.

 

شهدایی که اشتباهی شهید شدند

 

اما خیلی از شهدایی که شهید شدند ریش هاشون رو تیغ می زدند یا کراوات می زدند یا... که اگه امروز بودند به حساب بعضی ها اصلاً نباید شهید می شدند و خودمونی بگم اگه روش رو داشته باشن می گن اینا اشتباهی شهید شدند.

 

شهدایی که اشتباهی شهید شدند

 

مطمئناً بعضی ها الآن با خودشون می گن شهدایی که کراوات زدند بخاطر شغلشون بوده و قبل از انقلاب باید اینکارو می کردند اما اگه اینجوری باشه چرا شهید چمران اینکارو نکرد؟ یعنی باید بگیم شهدایی که کراواتی بودند بخاطر شغلشون دوتا اشتباه کردند؟ هم کار برای نظام طاغوت و هم زدند کراوات که پوشش غربی هست؟ این دید اشتباهی هست که بسیاری از بچه حزب الهی ها به اون دچار شدن و مدام میگن هدف نمیتونه وسیله رو توجیه کنه که باور دارم خودشونم معنی این جمله رو نمیدونند.

 

بله دوستان زمانه ما پر شده از حاجی گرینف هایی که مسعود ده نمکی به خوبی اون هارو به تصویر کشید. آدم هایی که مدام داد می زنند جنگ جنگ تا پیروزی صدام بزن جای دیروزی و بعد با گذاشتن ریش و یقه بسته و تسبیح مدام از کار این و اون ایراد می گیرند، بدون اینکه یه کار درست فرهنگی و ارزشی انجام بدن و برعکس باعث دوری خیلی ها از دین و ارزش ها می شن.

 

اگر این افراد در اون دوران می تونستند جلوی افرادی مثل شهید طیب حاج رضایی و شهید شاهرخ ضرغام (شاهرخ سیبیل) رو می گرفتند و نمی گذاشتند در مسیر اسلام قدمی بردارند چراکه این دو از لوطی های معروفی بودند که ظاهرشون به بچه مذهبی ها نمی خورد اما مانند حر به صف مردان خدا پیوستند و آسمانی شدند...

 

متأسفانه همین دید باعث شد تا شهید آوینی بخاطر به تصویر کشیدن یک جوان لبنانی با تیپ متفاوت که سربند الله اکبر به سر داشت از سوی همین حاجی گرینف ها ممنوع التصویر بشه. درواقع آوینی میخواست بگه اسلام در قلب هر کسی نفوذ میکنه حتی اگه اون فرد ظاهرش با یک فرد مسلمان فرق داشته باشه و نباید از روی ظاهر افراد تصمیم گرفت.

 

حداد عادل با کراوات

 

اگه به گفته اینجور افراد باشه الآن غلامعلی حداد عادل نباید فامیل رهبر معظم انقلاب می شد چون اونم یک زمانی کراواتی بود وچون ظاهر غربی داشته و مروج ظاهر غربی بوده نمیتونه فردی باشه که در جهت انقلاب و ارزش های اون قدم برداره.

 

شک ندارم اگر یک نفر با ریش و یقه بسته بدون عمل و یک نفر با ظاهری متفاوت اما با عمل رو نزد رهبر انقلاب ببرند، رهبر عزیزمون اون فردی که ظاهر متفاوت داره اما کار انجام میده رو انتخاب میکه چون ایشون بارها تذکر دادند از روی ظاهر قضاوت نکنید درست مثل تذکرشون در خراسان شمالی.

به امید روزی که همه ما به باطن افراد توجه کنیم نه به ظاهر افراد...

 

sayberi174.persianblog.ir

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : بسیج
تاریخ : پنج شنبه 25 تير 1394
فردای بعد از توافق هسته ای

بعضی ها اونقدر تو گوش ملت خوندن که ایران بعداز توافق هسته ای گلستان خواهدشد، ما باورمون شده واقعاً اینجوری میشه برای همین صحبت های مسئولین پس از توافق هسته ای اینجوری پیش بینی میشه که:

حسن روحانی رئیس جمهور ایران: مردم تورو خدا آب بخورین دیگه چه مرگتونه؟ این همه آب برا خوردن داریم. سدها دارن منفجر میشن از بس آب شرب ذخیره کردند. چرا اینقدر شماها صرفه جو هستین؟ هرکی آب نمیخوره بره به جهنم.

فردای بعد از توافق هسته ای

علی یونسی مشاور آقای روحانی : دفاتر ثبت رسمی ازدواج با بحران کمبود وقت مواجه شده اند. از موقعی که توافق هسته ای شکل گرفته مردم برای ازدواج صف بستند و بعضی از دفاتر ثبت ازدواج تا اذان صبح نیز فعالیت می کنند. از مردم توقع میره یک مقدار خویشتن‌دار باشند و برای ازدواج اینقدر عجله نکنند.

بیژن زنگنه وزیر نفت آقای روحانی : از وقتی که توافق هسته ای شکل گرفته غول های نفتی به ایران حمله کردند و سر راهشون چندین دکل نفتی رو نابود کردند. هیچ چیزی جلو دار این غول های نفتی نیست. از طرفی به دلیل فروش بیش از حد نفت با کمبود بشکه خالی مواجه شدیم. از مردم درخواست می شود هرچی دَبه دارن بیارن تا توش نفت بریزیم برای صادرات.

دایره المجامع خاطرات ایران، حاجی خاطره : درخصوص توافقنامه هسته ای من خاطره ای از امام یاد می کنم که اصلاً امام گفته بود بعد از توافقنامه هسته ای استخوان های مردم که بخاطر تحریم ها خرد شده بود به هم جوش خواهد خورد. الآن یکی از معضلات کشور بیکاری روز افزون شکسته بند هاست.

محمدرضا نعمت‌زاده وزیر صنعت آقای روحانی: آقا یه سیمکارت ایرانسل بده یدونه 206 ببر. مردم میتونند با مراجعه به بقالی سر کوچ یا دکه ها سیمکارت ایرانسل خودشون رو با یک دستگاه خودرو 206 تعویض کنند.

علی جنتی وزیر فرهنگ و ارشاد (غیر) اسلامی: ما با مشکل جهش ژنتیکی سینما بعد از تحریم ها مواجه هستیم. ممکنه این جهش ژنتیکی اثرات بدی بر روی زندگی بشر بگذارد. فعلاً متخصصان در آزمایشگاه در حال درمان این جهش ژنتیکی هستند.

معصومه ابتکار وزیر محیط زیست : دیدین گفتم اگه تحریم ها رفع بشه دیگه کسی از قایق نمیفته تو آب؟ دیدین گفتم اگه توافق هسته ای بشه دیگه ریزگرد ها حرف گوش میدن و میشینن سرجاشون؟ دیدین گفتم شوهرم براتون بنزین آخرین سیستم وارد می کنه؟

مسعود پزشکیان نماینده مردم تبریز : پس از توافق هسته ای کشور با بحران نیروی کار مواجه شده است. از وقتی توافق هسته ای انجام شده هیچ نیروی بیکاری تو کشور پیدا نمیشه و مشکل تمام بیکاران کشور رفع شده و باید بریم از افغانستان و سایر کشور ها نیروی کار پیدا کنیم و بیاریم.

الکی خوش کشور صادق زیبا کلام : نگفتم؟ نگفتم این توافق هسته ای عصای حضرت موسی نیست؟ نگفتم؟ دیدین ید بیضاء بود؟ دیدین؟ حالا هی بگین توافق بده هی بگین اسرائیل بده.

طرفداران دولت تدبیر و امید : پس از اعلام توافق هسته ای فارغ از خواندن متن توافق نامه ریختن تو خیابون و جشن و پایکوبی و وقتی ازشون می پرسیم مفاد توافق هسته ای پی بود؟ در جواب میگن : توافق چی هست اصلاً؟ جریان چیه؟

 

http://sayberi174.persianblog.ir/منبع


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : بسیج
تاریخ : پنج شنبه 19 تير 1394
مرحله نیمه نهایی لیگ بین المللی پایا از طرف سازمان بسیج دانش آموزی

مرحله نیمه نهایی لیگ بین المللی پایا از طرف سازمان بسیج دانش آموزی توسط حوزه شهید فهمیده کازرون به حضور هفت  تیم راه یافته به این مسابقات از مدارس کازرون وبین بسیجیان ممتاز دانش آموزی در روز جمعه بیست و پنج اردیبهشت برگزار شد . درصورت کسب نمرات علمی تیمی مناسب تیم علمی میتوانند به مرحله نهایی و کشوری راه یابند.
بسیج دانش آموزی کازرون

 

 

 

 

 

 

 


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
:: ادامه مطلب
نویسنده : بسیج
تاریخ : دو شنبه 28 ارديبهشت 1394
اهداء جوایز به نفرات برتر در مسابقات علمی بسیج

طی مراسمی در هفته معلم و با حضور دانش آموزان ممتاز مدارس کازرون و با حضور مدیریت آموزش پرورش کازرون ،جانشین سپاه ناحیه کازرون و جمعی از فرهنگیان به ممتازین کشوری و استانی و مسابقات علمی بسیج هدایایی تقدیم گردید.

اهداء جوایز به نفرات ممتاز کشوری و استانی و شهرستانی در مسابقات علمی سراسری بسیج دانش آموزی تعدا 69 نفر از دانش آموزان بسیجی حوزه شهید فهمیده کازرون و در این مسابقات در سطح کشور ،استان و شهرستان ممتاز شده اند .

در این افراد خواهر بسیجی نازنین رضاخواه ممتاز کشوری از مدرسه راهنمایی حجاب و دونفر از برادران بسیجی ممتازان استانی از دبیرستان شهید دستغیب بودند.

 

 

 

                                                                 

 

 

 

 

 

 


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : بسیج
تاریخ : چهار شنبه 23 ارديبهشت 1394

صفحه قبل 1 1 2 3 4 5 ... 6 صفحه بعد